Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Тривимірні побудови. Буфер глибини. Видові параметри. Паралельна і перспективна проекції

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
ЗІ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА Кафедра ЗІ З В І Т До лабораторної роботи №4 з курсу: «Програмування комп’ютерної графіки» на тему: «Тривимірні побудови. Буфер глибини. Видові параметри. Паралельна і перспективна проекції» Варіант №3 Львів – 2016 Мета роботи: з'ясувати особливості тривимірного моделювання, побудови об'ємних зображень як проекцій на екранній плоскості; дати поняття про параметри вигляду. Завдання: Завдання 1. Побудуйте зображення трьох плоских фігур в просторі (відповідно до варіанту). Оцініть отриманий результат: чи правильно замальовані фігури, якщо немає - поясніть чому. Завдання 2. Встановіть режим перевірки буфера глибини в програмі до завдання 1. Порівняєте отриманий результат з попереднім. Завдання 3. Встановіть видові параметри відповідно до варіанту і паралельну проекцію; побудуйте зображення куба з координатами вершин, рівними по модулю 1 (куб замальовується за допомогою 6 квадратів). Оцінити результат. Завдання 4. Встановіть перспективну проекцію і побудуйте каркасне зображення куба Завдання 5. Поверніть осі координат відповідно до варіанту і побудуйте зображення куба. Оцінити результат. Чому частки куба відсічені? Змініть видові параметри так, щоб куб замальовувався без відсікань. Змініть код програми так, щоб кожна грань куба замальовувалася своїм кольором. Завдання 6. Напишіть програму, в якій зображення куба змінюється при натисненні клавіш (відповідно до варіанту). Варіант 3  Фігури (задані вершинами)  Параметри вигляду  Поворот осей  До завдання 6    Трикутник: (1, 1, 0) (1, 0, 1) (0, 1, 1) Чотирикутник: (0.8, 0.7, 1) (-0.8, 0.7, 1) (-0.8, -0.7, -0.8) (0.8, -0.7, -0.8) Трикутник: (0, 0.5, -0.5) (-0.5, 0, -0.5) (0.5, 0, 0.5)  -0.85, 0.85 -0.7, 0.7 6, 12  Навколо OX: -25 Навколо OY: 60  Куб повертається при натисненні на деяку клавішу на заданий кут   Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using System.Windows.Forms; using Tao.FreeGlut; using Tao.OpenGl; namespace Lab_4 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } private void AnT_Load(object sender, EventArgs e) { //ініціалізація Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); // очистка вікна Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); // установка порта виводу у відповідності з розмірами елемента Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); // Проекція Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); Glu.gluPerspective(100.0f, (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.8f, 1000.0f); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); // настройка параметрів візуалізації // } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT | Gl.GL_DEPTH_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glPolygonMode(Gl.GL_FRONT_AND_BACK, Gl.GL_FILL); AnT.Invalidate(); Gl.glTranslatef(-0.5f, 0.0f, -3.5f); Gl.glBegin(Gl.GL_TRIANGLES); Gl.glColor3f(1.0f, 0, 0.0f); Gl.glVertex3f(1.0f, 1.0f, 1.0f); Gl.glColor3f(0.0f, 1.0f, 0.0f); Gl.glVertex3f(-1.0f, 0.0f, -1.0f); Gl.glColor3f(0.0f, 0, 1.0f); Gl.glVertex3f(1.0f, -1.0f, 1.0f); Gl.glEnd(); Gl.glColor3f(0.0f, 1.0f, 1.0f); //cyan Gl.glBegin(Gl.GL_TRIANGLES); Gl.glVertex3f(-0.7f, -0.7f, 0); Gl.glVertex3f(-0.7f, 0.7f, 0); Gl.glVertex3f...
Антиботан аватар за замовчуванням

19.12.2016 03:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини